Obserwatorzy

wtorek, 19 marca 2013

NEUTROGENA formula norweska - krem do rak.

Czesc.
Dzis opowiem wam troche o kremach do rak NEUTROGENA .Ja posiadam dwie wersje : zapachowa i bezzapachowa.Obydwie roznia sie oczywiscie ->zapachem. W te kremy zaopatrzylam sie zima , gdzie zaden z kremow nigdy mi nie pomogl w tak ekstremalnych warunkach pogodowych.Moje dlonie zawsze sie przesuszaly a nawet skora potrafila w niektorych miejscach pekac.Prawda jest tez , ze do prac domowych niestety nie nakladam rekawiczek ochronnych i skutki wychodza pozniej w postaci przesuszenia skory.Do tego mroz , zimno , mokro i efekt zniszczenia skory gwarantowany.

Na ratunek napewno przyjdzie krem NEUTROGENA z duza iloscia gliceryny. Przeznaczony jest wlasnie dla osob pracujacych w ekstremalnych warunkach pogodowych.Oczywiscie ja do takich nie naleze :) ale to znaczy ,ze taki krem jest napewno silnie skoncentrowany i ukoi przesuszona skore dloni.


Co moge powiedziec o tych kremach?
*koi przesuszona skore rak czy nawet stop
*doglebnie nawilza
*wystarczy mala ilosc kremu tzw kropla :)
*wersja zapachowa ladnie i delikatnie pachnie
*krem jest przebadany dermatologicznie
*wystarczy podobno na ponad 200 zastosowan ale tutaj bym polemizowala ..
*..chociaz przyznam , ze jest to krem napewno wydajny i oplacalny
*dlonie(skora) po zastosowaniu kremu widocznie sa gladsze , miekkie i  nawilzone na dlugi czas bez uczucia lepkosci
*sluzy tez paznokciom:)

CENA podobno w PL to sa granice do 15zl za 50ml


Wygladem i konsystencja troche przypomina mi wazeline :)ale zupelnie inaczej sie wchlania i dziala.
Ja uzywam dokladnie taka ilosc, jak wyzej pokazuje na palcu i idealnie wystarczy na dwie dlonie.

SKLAD wersji bezzapachowej:
Aqua, glicerin , cetearyl alkohol ,stearic acid , palmitic acid ,sodium cetearyl sulfate, dilauryl  thiodipronate , sodium sulfate , metylparaben , propylparaben.

Podsumowujac:
- krem zawiera 4 substancje nawilzajace , natluszczajace !gliceryne , alkohol tluszczowy i 2 kwasy tluszczowe) o dobrym doglebnym dzialaniu
- 2 substancje powierzchniowo czynne ( myjace)
-1 przeciwutleniacz
-2 parabeny na koncu 

Bez zapachu( w przypadku tej wersji) , bez alkoholu.

Rozni sie od innych kremow skladem , poniewaz zawiera wysoko w skladzie  kwasy tluszczowe , ktore natluszczaja skore i  odbudowywuja bariere lipidowa skory. NKT to naprawde rzadkosc w kremach.Wiekszosc kremow do rak ma niezly sklad dzieki np olejkom, nie mowiac juz o glicerynie , ktora powinna byc podstawa takiego kremu.


POLECAM w przypadku zimy ,napewno:) latem taki krem juz mniej sie sprawdzi.Wiec jesli wasze dlonie po zimie potrzebuja odnowy to siegnijcie  po Neutrogene :)




caskada.


3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam balsamy do ciała Neutrogeny, są najlepsze i bezkonkurencyjne :-)
    Te kremy do rąk kupuje mój TŻ, ale średnio je lubię :-) ciężko mi się przerzucić na taki żel :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam kremy do rąk neutrogeny ;3 najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...