Obserwatorzy

sobota, 25 lutego 2012

perlowy szampon :)

www.cheveux.be
czesc!
Jakis czas temu zakupilam szampon , ktory juz z daleka blyszczal do mnie i wolal "kup mnie" :)Po dlugiej przygodzie z szamponami "drapaczami" zachcialo mi sie szamponu bogatego w "cos" zeby wlosy po myciu byly miekkie i  lsniace, jeszcze przed nalozeniem odzywki...Szczerze to dosyc mialam juz pisku wlosow podczas mycia szamponem bez dodatkow :/ i nie mowie tu o dodatku silikonow do szamponu ooo niee moje drogie:)mowie o innych skladnikach , ktore pomoga naszym wlosom byc gladkie , miekkie i nawilzone juz po myciu samym szamponem(odzywka nadal obowiazkowa) ..przykladem moga byc naturalne olejki, keratyna  czy rozne proteiny np ryzowe, sojowe, jedwabiu...
I moj ulubieniec zawiera wlasnie proteiny jedwabiu :)(hydrolyzed  silk) dzieki czemu nablyszcza , wygladza i odzywia wlosy:) i do tego jak pachnie ....
Teraz w sklepach pelno jest szamponow"perlowych" wiec mamy w czym wybierac:)


sklad mi troche niewyraznie wyszedl :/
szampon tez zawiera sls, bo to dla mnie wazne zeby miec domyta skore glowy i wlosy i nie unikam tego:)
co zawiera
*woda
*sls
*cocamidopropyl betaine- lagodny myjacz
*sodium chloride-dziala antystatycznie , jest kondycjonerem , moze podrazniac
*niacinamide- wit B3
*panthenol- wit B5
*prunus armeniaca kernel oil-olej z pestek moreli
*hydrolyzed silk- proteiny jedwabiu
*cocamide mea- substancja myjaca
*glycol distearate- substancja nadajaca perlowy polysk szamponowi
*peg-40 hydrgenated castor oil-substancja usuwajaca tluszcz z powierzchni skory, wlosow , bezpieczna
*citric acid-kwasek cytrynowy- regulator ph
*peg-7glyceryl cocoate -usuwa tluszcz ze skory , wlosow wytwarza piane, stosowana w p roduktach do splukiwania ze skory; wlosow
*sodium benzoate-konserwant , chroni produkt przed zepsuciem
*laureth-4-substancja zwilzajaca , dziala tez antystatycznie czyli zapobiega elektryzowaniu sie wlosow
*parfum*
*dimethicone- silikon lekki i wcale sie go nie boje tutaj:)zmyje sie przy kolejnym myciu wlosow:)
*polyquaternium-7-kondycjonere, antystatyk
*hydrogenated castor oil- emolient tzw "tlusty" na skorze moze byc komedogenny,
na wloasach dziala jak silikon;
*peg-12 dimethicone-emolient , na skorze nie jest komedogenny
*guar  hydroxypropyltrimonium chloride-antystatyk tworzacy na wlosach powloke ochronna , jednoczesnie  ma wlasciwosci odzywcze , wygadzajace, ulatwiajace rozczesywanie
*limonene, linalool* -zapachy
*propylene glycol-glikol , nawilzacz
*benzyl salicylate; hexyl cinnamal* -zapachy
* glycerin- substancja nawilzajaca ; ma zdolnosc przenikania przez naskorek
*peg-14M-emolient; zageszczacz
*citronellol*- zapach
*ci17200* -barwnik
______________________________________________

To na tyle ,jesli chodzi o sklad mojego szamponu , jak widzicie jest on w miare"ciezki" i odzywczy dlatego nie stosuje go co kazde mycie :)
Niewiem czy jest dostepny w PL , nie spotkalam go w sieci :/ zreszta to akurat nie jest problemem , bo wybor" perlowych" szamponow jest naprawde teraz ogromny:) i staja sie one nowoscia:)Polecam zwlaszcza wtedy , kiedy masz wlosy szorstkie, grube , zniszczone zabiegami fryzjerkimi , prostowaniem...bo cienkie gladkie wlosy jednak tego typu szampony, beda obciazac:/


czy masz "perlowy" szampon?jaki?

pozdrawiam i zycze dobrego weekendu:)
 K

7 komentarzy:

  1. wyglada na fajny szamponik ;) ale ja jestem na odwyku :/ kiedys mialam ich pelno w lazience... teraz chce pozostac wierna temu co mnie nie uczula :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety perłowe szampony to zabójstwo dla moich włosów. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego po uzyciu stosuje juz wtedy jakas lekka odzywke bez silikonow :)

      Usuń
  3. Nie lubię perłowych szamponów, to nie na moje włosy ;) Nawet jeśli po myciu nałożę tylko leciutką Isanę z babassem i tak oklap murowany :p

    OdpowiedzUsuń
  4. do moich włosów to nieee... puch po paru myciach :P nie znam tej serii

    OdpowiedzUsuń
  5. Wole szampony bez udziwnień :)
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja stosuje olejowanie to taki szampon mi nie jest potrzebny, lae perłą brzmi ładnie w nazwie

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...